D LANGKAWI 2011.

D LANGKAWI 2011.

Friday, June 12, 2009

Kayuhan Bersama Orang Umah,Dusun Titi Hayun 13.06.2009.

Hari ni aku buat kayuhan menghala ke Titi Hayun melaluai kawasan dusun...Buah durian dah banyak luruh...Hajat nak pi sampai titi hayun...tapi banyak sangat orang kenduri kawin....so kayuhan hari ini terpaksa di cepatkan takut nanti bertembung time org tengah makan....sebab umah pengantin dekat dengan jalan...malu lak...tu pun masa lintas kat situ depa dah semawa minum..terimakasih je...Dalam perjalanan pulang basikal aku puncit...nasib baik boleh tampung..Masa tengah tanpung gerek ada kereta berhenti...mula2 aku x perasan,rupa2nya Cikgu Fisol... bawak keluarga melawat dusun...Terima kasih. Aku dulu sangkut gak kat sini.... Biasalah ..... Adik2 ni yg tolong ambil gambaq kami...

Buah chempedak di luar pagar.Ambil galah tolong jolokan.Kami ni baru belaja.Kalau salah tolong tunjukan......



video