D LANGKAWI 2011.

D LANGKAWI 2011.

Sunday, March 28, 2010

Le Tour de'Gunong Jerai.

Kayuhan hari ni Pusing Gunong 60 km ++.Penyertaan mengalakan.18 org dapat dikumpulkan.Yang baru kayuh pun ramai yg ikut sekali.Tahniah untuk member2 baru...Mat Jo,Pak Ku,Daud,Baling,Budin dan lain...tahniah juga untok org lama...yg giat training untuk menyertai kayuhan ke Banding bersama Hj.Ramly.....Nasir,Lalok,Bad & Mat Som...Semuga berjaya...


Rosli ..





Pak Ku tgh panjat Bukit Tanjung Jaga...
Kat Tanjung Dawai..
Sokri.
Mat Jo....
Mas...
Pak Ku...
Budin diiringi oleh Bad...
Kat kilang Merbok.
Bad..
Budin di iringi oleh Lalok.
Sokri.

Mas.

Kena cendoi kat Bedong.

Hilang penat sat...

Cendoi special....





















Monday, March 22, 2010

SG LEMBING MTB CHALLENGE 2010.


Anuar manan in action...


Sunday, March 21, 2010

Pak uda dah dapat lesen Gunong Jerai.

Kayuhan ke puncak Gunong Jerai bersama Pak Uda...Dah dapat Lesen dah...
Cuaca hari ni x panas sangat cun2 je..aku kayuh lewat sikit...Pak Uda tunggu kat Muzium...aku terpaksa pulun lebih..Bat pun naik lewat bersama adik dari Kulim...first time kayuh..non stop sampai resort..tahniah...kat resort jumpa tokey One Stop Cycle...terima kasih belanja minum..gambar x sempat nak ambil...apa2 pun seronok kayuh...untuk member yang kayuh sampai pondok no 2 tu...cuba lagi....


member dari Kulim...kayuh bang 1km lagi...

Member2 dari kulim...nak ambil lesen Gunong Jerai...
Post istimewa untuk member2 semua...
Dah sampai Puncak Gunong Jerai.
Glove ni dah boleh tukar baru...kata Pak Uda..


Bad...

Bad & Pak Uda Menuju puncak...














Friday, March 19, 2010

Titi Hayun Ride dgn org umah.

Hari kayuh p Titi Hayun dgn org umah..lama x kayuh...cuti sekolah balik kg...adik bertunang...Perlis Jamboree pun x dapat p....nak wat camana..Kayuhan hari ni cuma kayuhan biasa je...member RCT pun ada gak..tapi aku jalan dulu...jumpa depa kat Titi Hayun...
Esok x tau lagi nak kayuh mana...Ayong msg ..kayuh off road Amam Jaya..aku x boleh kot..awal sangat...hantar anak sekolah..mungkin layan Gunong je...teman Pak Uda...Kayuh tetap kayuh...
















Thursday, March 11, 2010

Sunday, March 7, 2010

Menara Gunong Jerai Di Tawan Lagi.

Hari kayuhan Menawan puncak gunong jerai bersama RCT,yang ikut ramai gak yg sampai menara cuma kami ni je..yg lain sampai resort.3 org member baru selamat sampai,tu pun setelah bebeapa kali kena tipu sunat (jauh lagi ke...aku jawab 2 selekoh lagi je..)habis 2 selekoh x sampai lagi...Tahniah untuk semua..yang x sampai lagi tu kita panjat lagi...

JOKO @ ZAMZUARI...Baru 1 bulan kayuh..dah sampai menara..tahniah..
AMET...Baru kayuh pun dah sampai menara.Tahniah
Boss aku.Arif..baru kayuh gak...dah sampai menara (siap bawak bendera lagi) memang best...

Nasir org kuat RCT..






















































Nasiq...hari ni naik Cup Cai...



























En Azmy..Ketua rombongan latihan ke KINABALU.