D LANGKAWI 2011.

D LANGKAWI 2011.

Friday, May 1, 2009

Lawatan ke kilang basikal jalan Yan. 02/05/2009.

Pagi ni kayuhan melawat kilang basikal di Jalan Yan..service gerek..Hari ni keluar rumah lewat..hujan..dalam pukul 930 am.Biasalah aku dari Tmn Gurun Jaya ke Gunung Jerai melaluai jalan pintas..lebih kurang 6 km.....keluar km 2 Gunung Jerai..pas tu terus turun ke kilang basikal.Cuaca hari ni mendung.member x der.Org umah dan anak2 balik Buterworth.so.aku mcm biasa dengan gerek aku..Kat kilang basikal aku tenngok ada basikal baru Down Hill.Mengancam gak...pas tu service gerek aku...balik lebih kurang pukul 12....











3 comments:

  1. Bagaimana mahu jadi dealer untuk menjual basikal dan memperbaiki basikal,Sila beri syarat-syarat untuk jadi dealer.

    Sekian terima kasih.
    email : ismailmy1@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Saya berminat nak buka kedai jual basikal, boleh call aiman 0182571033 email weblineresources@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Boleh ker kalau saya nak tempah frame basikal rosa tiga untuk orang dewasa rim 26 inci

    ReplyDelete