D LANGKAWI 2011.

D LANGKAWI 2011.

Sunday, July 5, 2009

AKU DAH DAPAT LESEN GUNUNG JERAI. 5.7.2009.

KOSMO 7 julai.Anak2 abg Megat masuk kosmo...hari ni ada member kat tempat kerja bagitau ada berita tentang berbasikal kat Gunung Jerai..so balik kerja aku terus cari KOSMO....rupa2nya anak2 abg Megat....aku tumpang bangga....caya lah.....
Asalamaualaikum...hari ni aku dah dapat lesen...berkat semangat anak2 abg Megat & Razif maka aku sampai ke Puncak Gunung Jerai...sebelum ni aku dah lima kali naik gunung..cuma sampai Resort je...hari ni memang puas...ini adalah hadiah untuk hari jadi aku yg ke 45...02.07.1964...tahniah untuk semua yang sampai ke puncak gunung jerai... Dah lama x jumpa....

Cikgu,Saiful & Lan Mobil...tiap2 minggu panjat gunung....

Nayan & Razif....sorry la x dapat ikut...


Sokri dgn awek baru....

Saiful tengah adjust seat gerek fuad....







Gaya Raja Bukit...

Kalau sebuah gerek bawak naik rm 10.....



Baru darjah 6....





Tengah baca doa...




Untuk kawan2 semua aku dah dapat lesen....

Selamat sampai ke puncak Gunung Jerai...tahniah..

Cayala dek....

Member kita yg dua org tu....x reti2 nak kayuh...bila lagi...


Masa untuk downhill...


























No comments:

Post a Comment