D LANGKAWI 2011.

D LANGKAWI 2011.

Tuesday, August 18, 2009

MAJLIS KONVOKESYEN INSTITUT LATIHAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA PERINGKAT NEGERI KEDAH 18 AUG 2009.DI DEWAN WAWASAN JITRA.

Hari ni aku pi Jitra konvo org umah....tidoq kat Holiday Villa...setelah sebulan kerja siang malam tampa rehat...Terima kasih kat boss aku sebab luluskan cuti...kerja ada cikit2 lagi yg x beres...hari rabu sambung kerja....mudah2an x melarat sampai bulan puasa...org umah aku sambung belajaq Post Basic Kebidanan...


Ni la kasut raya aku...beli kat AS..Mavic Alpine...raya tahun ni sakan...
Barisan misi yg cun2....tahniah semua...
Umi & Azliani...Tahniah...

Aheng tgh service gerek aku..
Deore 2010...yg ni je mampu...
Bad teman aku kat kilang gerek jalan yan..
Fox Helmet....


Kayuhan ke Gnung Jerai pondok pertama je...setelah hampir sebulan kerja..kerja...kerja..kerja...














No comments:

Post a Comment