D LANGKAWI 2011.

D LANGKAWI 2011.

Sunday, October 18, 2009

Kayuhan Pecah Lemak Raya 17/18/10/2009. Berjaya....

17.10.2009 Aku memulakan kayuhan ke Hatyai bermula di Padang Katong Perlis.Target aku selamat sampai ke Hatyai dan balik ke Gurun..alhamdulillah...18.10.2009 aku selamat sampai di Gurun Jam 8 malam.Sepanjang perjalanan memang menyeronokan.Kat bukit Wang Kelian aku x ada masaalah...walaupun ramai yang kecundang...kayuhan aku cuma 20 kmph sampai 30kmph je...kadang2 lepas gian sampai 37kmph...terima kasih kepada Saiful Manjong atas tunjuk ajar...
Kat sini aku kena ikut peraturan....
Fuad....


Kawan dari Peneng..nama x tau..
Cayalah..adik ni..

Farul.
Wendy.
Kat sempadan Wang Kelian.
Bukit kat Wang Kelian..ramai yang kecundang...cuba lagi..
Taklimat daripada penganjur.


Farul penuh semangat..
Sokri yang banyak mmembantu aku..terima kasih..
Home stay....penuh sesak kat dalam penuh..kat luar penuh..



















1 comment:

  1. Kejayaan tuan menamatkan kayuhan, Keceriaan dan keseronokan penyertaan sudah cukup untuk menjadi ganjaran kepada kami sebagai penganjur.

    ReplyDelete