D LANGKAWI 2011.

D LANGKAWI 2011.

Saturday, January 9, 2010

KAYUHAN PUSING GUNONG JERAI 2010.

Gurun Jaya> Tanjunng Jaga>Bedong> Gurun Jaya.
60 Km.
Sokri ,Abau,Farid & Pok Nik.
09.01.2010.

Hari ni perancangan awal nak panjat Gunong..Aku ,Farid,Poknik & Abau.Tiba2 kat Gunong Jerai muncul Sokri...terkejut gak aku sebab setahu aku kaki dia x berapa sembuh lagi...rupa2nya sokri dah mula kayuh 2,3 hari lepas...alhamdulillah...so aku batalkan Panjat Gunong..Ikut Sokri pusing Gunong.Aku Dgn Sokri dah biasa pusing Gunong..Farid,Abau & Pok Nik first Time...Bersemangat gak depa ni...Kayuhan Sokri boleh tahan gak...20km>30 km/ph....Dah ok kot....cuma kat bukit x berapa nak boleh...member2 yg lain x da masaalah...kayuh dengan penuh semangat walau pun hari panas terik.Dlm perjalanan kat Merbok rantai basikal Abau putus..nasib baik Pok Nik ada Tools nak sambung rantai.kalau tak x tau la...aku pun nak beli satu..mana la tau...kot2 lepas ni aku pulak.

Farid..Pok Nik..Abau...
Sokri dgn topi baru @ sunglass baru 2010....
Aku dgn Anthem X1 kesayangan kat Tanjung Jaga.
Pok Nik Tgh sambung rantai basikal Abau...
Pekena Chendoi & ayaq nyok kat Bedong..

Tu Dia....









No comments:

Post a Comment