D LANGKAWI 2011.

D LANGKAWI 2011.

Wednesday, February 24, 2010

Kayuhan bersama Perwaja mtb di Gurun Jaya offroad.

Kayuhan pada petang ni bersama Perwaja Mtb,kat Gurun Jaya offroad.Rahman Perwaja call aku petang ni nak kayuh Offroad Gurun Jaya,aku x de masaalah.Balik kerja lepas hantar anak terus jumpa Rahman & perwaja mtb kat tempat yg dijanjikan padang footsal Gurun.kayuhan bermula lebih kurang jam 5.50 pm.Member2 yg ikut aku sebelum ni x sempat main kat sini x larat,hari ni bersama Rahman & perwaja mtb main kat sini , jarak kayuhan lebih kurang 8km.aku sempat gak bawak p waterfall seperti yg aku katakan.Lepas ni aku rasa akan lebih ramai yg sudi untuk menikmati offroad Gurun Jaya.(lepas kayuh boleh berendam) Member dari KBS pun dah bagi lampu hijau nak kayuh.(alan)..

Jumpa lagi...kayuhan untuk kesihatan.







No comments:

Post a Comment